Lång dag...

HejHej</3

Är på riktigt dåligt humör så alla vet.

 

Idag har varit en kul dag. Tills skolan sluta då.
På lunchen gick vi till tobak.
Maya klämde på röda bär tills dom sprack. Äckligt! (>.<)
Hon tog upp han halvfull flaska ur sopptunnan. (Kul faktiskt O.o)
Vi skaka den och försökte få den att spricka genom att kasta den i marken, eller dom andra.
Sen ville dom att en bil skulle köra över den.
Det var kul för jag fick skrattattacker hela tiden.
Maya börja dansa på gatan. KUL! xD
Tillslut sa en gubbe åt oss.
Då stack jag.

På engelskan var vi så stökiga att vi fick sluta tidigare. (: O.o

Nu vill jag inte skriva mer eftersom jag gråter. </3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf ledsen? :(

2009-10-09 @ 13:45:17
Postat av: Caro <3

Jag kommer inte ihåg. ):

Jag tror jag bråkade med nån eller nåt? O.o

2009-10-11 @ 20:43:54
URL: http://carohs.blogg.se/
Postat av: Issa

<33

2009-11-01 @ 13:27:16
URL: http://bliszabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0