Sjuk ):

HejHej<3

Idag är jag sjuk.
Jag har ont i magen och mår illa. Jag har även lite ont i huvudet. + Att jag har växtverk.

Nu ligger jag och kollar på bebisprogram. (:
HAHA! Nu ska jag kolla på Sune och hans värld. xd
Det är det ända som finns. UshUsh...

Igår kunde jag inte skriva för jag kom inte in på min.
Men vi gjorde inget spec.
Moa rammlade på fotbollen. )):
Hon skrapade upp knät, handen och armbågen. ):

Undrar varför ingen sms:ar mig och  frågar vart jag är. 
Bryr sig ingen? O.o ):

Idag ska jag försöka göra en ny header och sånt.
Jag ska nog också läsa flera bloggar och skriva mycket på min. (:
Och såklart läsa min FRIDA-tidning. Jag fick den nya igår.
Man skulle få smink till. Men det var slut.
Men jag fick annat smink.
Det var rätt mycket smink...
Fast det är ju bara bra.

Det är väldigt ruggit ute idag. 
Asså, det regnar inte men det är mulet och grått.  Tråkigt väder.

Nu ska jag göra en header.

ByeBye för tillfället.<3


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag messade dejj faktiskt!

2009-11-01 @ 13:24:26
URL: http://bliszabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0