Idag!

HejHej! <3

Idag har jag gjort ingenting!  :O

Men på morgonen så missa Maya franska-lektionen.
Jag tror att jag ska välja franska sen.

Maya kom iallafall till No-lektionen.
Fast det blev inte no.
Vi skulle typ fylla i ett test om hur man mådde, trivdes osv.

Det lät som om vi skulle ta självmord eller nåt.

'Tycker du att ditt liv har mening och mål?'
'Vill du leva?'
'Har du rökt eller snusat?'
Och sånt!
I början var det normala saker men sen kom det där.

Jag blev klar snabbt, jag menar det var ju bara att kryssa i det som stämmde!


Sen efter det skulle vi till försammlingshemmet och köra typ samarbetsövningar.

Jag och Erika gick hem på den 30-minuterslånga rasten eftersom varken Moa, Maya eller Issa väntade när jag bad om det. (Jag blev rätt sårad av det "/)


Vi åt iaf macka och fick rusa tillbaka till skolan igen.
Vi skulle ha slöjd... Inte så kul med tanke på att jag stickar...

Efter skolan gick vi till cafeterian.
Jag Adam, Samuel, Moa och Maya tittade på film hos Adam.
Sen gick vi till mig... osv.

Just nu sitter jag i köket och mamma har lagat mumsig kolasås!
Vi väntar bara på att pappa ska komma hem...
Han kommer väl om en halvtimme eller nåt sånt...

Det var dagen i stora drag...

Ska skriva mer saker sen! <3
 Hejdå sålänge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0