Mår inge vidare...

Hej och förlåt för att jag inte har skrivit.

Idag gick jag hem från skolan.
Mest eftersom jag är osams med några kompisar (Inte Issa längre :D)
och för att jag hade ont i magen.
Tror inte att jag ska gå till skolan imorgon.




Nu försöker jag trösta mig med choklad men jag har ingen choklad så det går sådär... D:
Önskar bara att någon eller flera kan komma och muntra upp mig...
Men det finns typ ingen som ens som skulle komma på tanken...

Agnes försöker få mig uppåt men det går inte så bra... :(((

Nu ska jag göra nåt annat..

Får väl se om nån kan få mig glad...


 D: Hejdå

Jag vill inte gå in på bråket. Det förstorar det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0