Shoppat klart!

HejHej <3

Nu har jag shoppat.
Det blev för över 1000 kr.
Det var asmycket folk där!

På HM köpte jag en tunnika som var rosa och grå, strumpor, stickad kofta, tights, ett svart, brett skärp som man har i midjan och ett silvrigt hårband!
På cubus skulle jag köpa mer men jag hittade bättre saker på HM, men jag köpte iaf en svart kjol.
Jag köpte även en snygg höstjacka. Det är typ svart flis.
Fast det ser inte ut som en fliströja för då skulle jag inte ens testa den. xD
Jackan köpte jag på New Yorker.
Jag skulle ha köpt något på Gina Tricot men det är så mycket kö och en så liten lokal.

Jag åt en kyklingsallad till lunch.
Jag köpte den på Millas!
Det är konstigt att man blev så mätt.

(BUÄÄ Mitt godis tog slut nu D:)

När vi skulle åka hem var det säkert 20 minuters kö INNE i PARKERINGSHUSET!
När vi väl skulle 'Checka ut' så var maskinen ur funktion och man kunde inte "Checka ut".
Den drar ju pengar hela tiden från kortet när man "Ceckar in" tills man "Checkar ut". 

Då blev mamma assur och stressad.

Det löste sig när vi kom hem men i bilen skällde och fräste hon åt mig.
Jag hade ju inte gjort nåt!
Jag kände mig som en rädd, liten mus medans mamma var en stor, ond katt.
Som var hungrig.
Med ett gevär.

Fast nu kom hon och bad om ursäkt. <3

Nu ska jag rensa lite bland mina kläder. "/
Det blev lite mycket kläder när jag fick nya...

 Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Issa

hahah najig da''

2009-11-01 @ 13:34:03
URL: http://bliszabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0